Audyt SEO

Czym jest audyt SEO?

Audyt SEO jest wielopoziomowym procesem polegającym na gruntownym zbadaniu danej strony internetowej pod kątem szeregu czynników mających wpływ na widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania.

 

Istotą audytu jest zidentyfikowanie mocnych i słabych aspektów witryny oraz przede wszystkim wskazanie i wyeliminowanie błędów utrudniających a często nawet uniemożliwiających wypracowanie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google.

About-Dynamic-Image

Zapytaj o wycenę audytu SEO swojej strony!

About-Goal-Image

Co zyskam dzięki profesjonalnemu audytowi SEO?

Po przeprowadzonym audycie Klient otrzymuje szczegółowy dokument zawierający wytyczne jakie elementy budowy strony internetowej powinny zostać poprawione, oraz w jaki sposób to zrobić.

 

Przeprowadzenie audytu SEO pozwoli Ci nie tylko odpowiedzieć na pytanie jak dobrze Twoja strona internetowa jest dostosowana do aktualnych wytycznych wyszukiwarki Google, ale także dowiedzieć się jakie elementy wymagają poprawy.

Bardzo często to właśnie niewystarczający poziom optymalizacji strony jest przyczyną słabych efektów pozycjonowania.

 

Wdrożenie zaleceń zawartych w audycie pozwoli Ci uwolnić pełen potencjał Twojej strony internetowej. Poprawiając wskazane błędy witryna będzie lepiej oceniana przez algorytmy wyszukiwarki, a w konsekwencji zacznie generować większy ruch. Zwiększenie ruchu na stronie to również większa liczba potencjalnych Klientów Twojej firmy.

Jakie elementy sprawdzane są w audycie SEO?

  • Aktualna widoczność w Google
  • Stan indeksacji serwisu, problemy z indeksowaniem
  • Budowa serwisu i technologia wykonania
  • Sekcja HEAD witryny
  • Nagłówki Hx
  • Zawartość podstron (ilość, jakość, rodzaj treści)
  • Duplikaty treści (wewnętrzne i zewnętrzne)
  • Wersje językowe
  • Przekierowania
  • Tagi kanoniczne
  • Linkowanie wewnętrzne
  • Struktura adresów URL
  • Elementy graficzne
  • Mikroformaty / Rich Snippets
  • Błędy 404 / inne
  • Dostosowanie do urządzeń mobilnych
  • Prędkość ładowania
  • Ilość / jakość / rodzaje linków
  • Linkowane słowa kluczowe
  • Przyrost linków w czasie
  • Profil linkowy na tle konkurencji
  • Kary ręczne, algorytmiczne
  • Broken Links